2011. október 10., hétfő

Buszon(...)


A busz sokat zötykölődött, én pedig egyre inkább éreztem, hogy nem bírom tovább. Hamarosan szétrobbanok, vagy valami. Még szerencsémre ülőhelyem volt a buszon, így a kezem a lábam közé szorítva, visszabírtam fojtani a pisilhetnékem. A húgyhólyagom már majd szétrobbant, de muszáj volt tartanom. A busz már közel egy órája haladt, abban a lassú tempóban, amiben most is. Kinézve az ablakon, láttam, hogy közeledünk haza. Épp ideje, mert már nem bírnám sokáig. A sofőrnek nem merek szólni, ehhez én túl félénk vagyok. Sebaj, mindjárt megérkezünk! Izzadtság cseppek gyöngyöződtek a mellkasomon, és az arcomon, de nem zavartattam magam, hiszen nyár volt.


ELKÖLTÖZTÜNK!


A TELJES NOVELLÁT IDE KATTINTVA OLVASHATOD! ------->>> BUSZON




ingyenreklám bannercsere

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál