2012. március 9., péntek

A koncert (...)




Először csak a könyökünk ért össze egyszer, mintegy véletlenül. Másodszor már biztosan nem volt véletlen. Az ő bal könyöke az én jobbommal. Egy negyed lépést léptem hátra, ne kelljen csípőre tennem a kezem, hogy a karjához súrlódjon a karom. Apró borzongás futott rajtam keresztül, és megéreztem a bőrömön, hogy az ő karján is felállnak az apró szőrszálak. Balra néztem, a barátnőmre, aki szemmel láthatóan jól szórakozott a baráti társaságunkkal. Finoman nekidőltem a jobbomon lévő nőnek, aki nem húzódott le, sőt. Kezdett a helyzet meleg lenni, féltem a lebukástól, ezért inkább kissé oldalt léptem és eltávolodtam tőle. Felé fordítottam a fejem, és láttam, hogy engem bámul. Széles ajkai mosolygottak, macskavágású szemei huncutul és fürkészően keresték a pillantásomat. A tekintetünk hosszú másodpercekig összefonódott.

ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLÁT ITT OLVASHATOD! ------>>> A KONCERT


josefine.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál