2011. november 4., péntek

A vezér(...)


A sok keresgélés és állásinterjúk véget nem érő sora után, végül Budapesten találtam munkát. Nem rajongtam kimondottan az ötletért, nem igazán kedveltem a nagyvárosi életet, de most nem volt más választásom, így hát felköltöztem a fővárosban. Az első heteket a Pesten élő nagybátyámnál töltöttem. Azt mondta, amíg kialakul valami, amíg találok egy normális lakást, lakhatok nála. Bogaras, cinikus és szőrszálhasogató típus volt, de megfelelt, hogy megengedte ott lakjam, és még fizetnem sem kellett. Egyedül élt, pár évvel azelőtt vált el a feleségétől, és bár csak 48 éves volt, nem volt senkije.


ELKÖLTÖZTÜNK!

A novellát ide kattintva olvashatod! ------------> A VEZÉR

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál