2012. május 25., péntek

A bankett éjszakája (...)

Meleg nyár eleji nap volt, szóbeli érettségi vizsgám első napja. Felsorakoztunk a bizottság előtt, kiderült, mégiscsak másnap kell majd jönnöm. Az ajándéknapot lazítással töltöttem, majd hirtelen ötlettől vezérelve levágattam középhosszú hajam. Jó móka lesz holnapra - gondoltam. 
Másnap egyetlen öltönyömet felöltve, gondosan kitisztított cipőben jelentkeztem vizsgára. Mulattatott, hogy megrökönyödtek osztálytársaim és tanáraim új fizimiskámon. Vártam, hogy szólítsanak. Odabenn templomi volt a légkör. Tanári karunk egyetlen hosszú asztalnál foglalt helyet, és árgus szemekkel figyeltek minket, jelölteket. A tételek kihúzása után helyet foglaltam egy egyedül álló padban, ami pontosan a tanári asztal jobb szélénél állt. A felkészülés végén még sokáig nem szólítottak. Érdeklődve figyeltem társaimat, majd érezni kezdtem valakinek a tekintetét. Gyors oldalpillantással felmértem, hogy Petra (néni:)) az, az osztály egyik felének biológiatanára. Fiatal, sudár termetű lány volt, hosszú, sötét hajjal, igéző szemekkel, érzéki ajkakkal, formás telt mellekkel és hosszú combokkal. Sok fiú álmodozott minden bizonnyal róla.


ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLA ITT OLVASHATÓ!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál