2012. június 22., péntek

A G-Pont felfedezése(...)

A lányok a nappaliban tétlenkedtek, Hédi éppen teázott, Cica olvasta a kedvenc regényét és Andi a nyári utazásához, nézegette a prospektusokat. Hédi hirtelen felkapta a fejét.
- Andi, mit írnak a könyveidbe a G-pontról? Én már annyi mindent olvastam, hallottam arról a varázslatos pontról. Feltételezem, hogy aki megismeri annak olyan élményben lesz része, mint még soha.
Andi belelapozva a tankönyvébe elkezdte a tartalomjegyzékben keresni a G betűt. Szemöldökét ráncolva jelezte, meg van a betű, de nem a várt eredményt adta a könyv. 
 - Nem tudom nincs semmi itt az orgazmusról és a maszturbálásról. - mondta miközben arcát enyhe pír öntötte el.
- Valamit múltkor olvastam a Cosmopolitanban erről. Nekem túlságosan is zavaros volt. Valószínű egy nőgyógyász meg tudná mondani milyen is az.
- Azt hiszem - kezdte Cica, miközben levette a szemüvegét és megdörzsölte a szemeit. - Ez egy valóságos részünk - Arcára kiült a ham bekaplak kanári mosoly. - A barátommal, Bandival a múlt nyáron véletlenül megtaláltuk ezt a pontomat és mit ne mondjak, szenzációs élményeink voltak. - fejezte be Cica.
A másik két lány feszült figyelemmel és csodálattal nézte Cicát. Hédi törte még az ámulat csendjét. - Rendben, ne csigázd tovább a kíváncsiságunkat! Mesélj, milyen élményekben volt részetek? 

ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLA IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál