2012. július 20., péntek

A könyvtárban (...)

Péntek, késő este volt. A könyvtárban a diplomamunkámhoz kerestem anyagot, minden teljesen elhagyatott volt. Egyébként sem jellemző, hogy péntek éjjel zsúfolásig megtelik a könyvtár, de hát vizsgák előtt álltam. Úgy gondoltam, hogy jól fogok haladni. Senki sem zavart, előkerestem pár régebbi folyóiratot, amiket az utóbbi két hónapban nem olvastam. Sajnos semmi nem történt.
 Már több mint 15 perce olvastam a mikor megérkezett egy lány első vagy másodéves lehetett. Gyönyörű fekete haja magas homloka és bájos arca volt. Bő blúz és térdeit látni engedő szoknyát viselt. Emlékszem úgy gondoltam, hogy egy kicsit hideg van az ilyen öltözékhez. A lány körbe nézett mielőtt elhelyezkedett tőlem három sorral távolabb. Profilból láttam őt a könyvek közül kukucskálva. Egy kicsit bosszankodtam, hogy betolakodott a magányomba. Bámultam a lányt amint elővett egy kisméretű könyvet a táskájából és olvasni kezdett. Talán hamar elmegy gondoltam. Visszatértem az újságaimhoz és olvastam, teljes volt a csend. Egyszer csak mintha lihegést hallottam volna a lány irányából...


ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLA IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!



.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál