2012. július 27., péntek

A Kutya Klub 1.(...)

Szeretnék mesélni nektek a kedvenc fantáziáimról. Mint sok más nőnek, nekem is mindig voltak titkos gondolataim a szexről állatokkal. Visszaemlékszem iskolás koromra, mindig viszketni kezdett a lábam közt, már akkor is, ha a kutyákat néztem, ahogy az utcán keféltek, és ez még az előtt volt, mielőtt tudtam volna milyen is a kefélés. Aztán néhány évvel idősebb lettem. Hazamentem és mindig maszturbáltam, ahányszor láttam őket. Arra gondoltam, milyen jó is lenne, ha az a nagy, vörös kutyafasz járna ki-be csöpögő puncimban. Aztán még nagyobb lettem, megismerkedtem fiúkkal, és (hivatalosan) egy 1950-es Oldsmobile hátsó ülésén elvesztettem szüzességemet.
Elköltöztünk!
A novella folytatása IDE KATTINTVA olvasható!
SEXY GIRLS ONLINE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál