2012. augusztus 30., csütörtök

Legkedvesebb emlékem (igaz történet) 1.(...)

A következő történetecske megtörtént eseményeken alapul, a helyeket valamennyire megváltoztattam.
Egy szép, és főleg igen meleg nyári napon, mivel rettenetesen unatkoztam otthon, éppen kocsikáztam városunk egyik felkapott, de abban az időben kifejezetten csendes üdülősorán. Azért szoktam az ilyen üdülősorokat látogatni, mert néha fantasztikus jó nőket láthat az ember fia igen lenge, "alig" fürdőruhácskákban. Furcsálltam, ugyan, hogy ebben az időben milyen kevesen vannak kint a vízparti telkeken, de aztán eszembe jutott, hogy igazából még nincs itt a szabadságolások időszaka, ezért egyből érthető lett a csend és a kevéske ember. Az üdülősor kb. 2 és fél kilométeres szakaszának háromnegyedéig eljutva mindössze három telken voltak kinn a tulajdonosok. Már-már kiértem a sor végére úgy, hogy vagy ötszáz méteren keresztül egy teremtett lelket sem láttam. "Na mondom, szépen vagyunk" gondolkoztam hangosan, mert senki nem volt, aki hallja, "sehol senki". Ekkor láttam valamit az utolsó előtti telek mólóján megcsillanni. Lelassítottam az addigi "idegtépően gyors" 30 km/órás sebességről sétatempóba, és érdeklődve figyeltem, hogy mit tár elém a sors.

ELKÖLTÖZTÜNK!

Az erotikus novella folytatása IDE KATTINTVA olvasható!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál