2012. augusztus 31., péntek

A banán(...)

A kastély, ahol minden álom történt, nagyon nagy, rengeteg szóba van még benne, amit fel kell fedezni. A mostani álmom fényes nappal történt egy világos szobában, egy nagyon világos szobában. Lenge ruhában voltunk, mert éppen fürödni készültünk a szabadt téri medencében. Szexi kis fürdõruha volt rajtad, rajtam pedig egy úszódressz. Bár tudtuk, hogy meztelenül fogunk fürödni, mégis felöltöztünk, mert izgatóbb. A reggelit a szobába kértük, abba a világos szobába. Nagy ablakok, elõtte nagy kert medencével. Meghozták a reggelit, mindent mi szemnek s szájnak ingere. Egy óriási gyümölcskosarat is hoztak. Leültünk egymással szemben a kis asztalhoz, és nekiláttunk a reggelinek. Én tulajdonképpen nem voltam éhes, de annál inkább kiéheztem egy kis játékra. Tudtam, hogy te is benne leszel. Azzal kezdõdött, hogy...

ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES TÖRTÉNET IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál