2012. augusztus 30., csütörtök

Megvalósult képzelet 1.(...)

Az ágyban feküdtünk egy csodálatos szeretkezés után. Átkaroltam Biankát, simogattam gyengéden a hátát és a gömbölyű fenekét. Bianka szorosan hozzám bújt, szemembe nézett és azt mondta - nagyon szeretlek.
- Én is nagyon szeretlek, kedvesem - válaszoltam, felemeltem fejemet a párnáról és megcsókoltam őt.
- Elégedett vagy velem? - kérdezte Bianka. - Már mint úgy értem ... az ágyban. van valami, amit nem úgy csinálunk, ahogy szereted? - Van olyan fantáziád, amit még nem próbáltunk ki? - folytatta a kérdést.
- Bi, Te vagy a legcsodálatosabb, nő a földön. Mindig arra bátorítasz, hogy elmondjam a fantáziáimat, és Te mindig segítesz megvalósítani azokat. Nem hiszem, hogy valamiben is hiányt szenvednék. - válaszoltam.



ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLÁT IDE KATTINTVA OLVASHATOD! 

...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál