2012. augusztus 30., csütörtök

300 km (...)

Egy olyan történetet szeretnék elmesélni, amely tavaly nyáron esett meg velem. 
Teljesen véletlen ismerkedtem meg egy 40-es hölggyel. Akkor még a legmerészebb álmaimban se gondoltam mi lesz abból, hiszen én majd tíz évvel fiatalabb vagyok. Elég messze, vagy 300 km-re lakunk egymástól, ezért eleinte csak mail, majd telefonon is napi kapcsolatba kerültünk. Megtudtam róla sokmindent és ő is rólam. Mindketten magányosan éltünk és hasonló elképzeléseink voltak az életről, a szexről... Neki két gyermeke volt és így a találkozásunkat semleges helyre kellett terveznünk. Én vállaltam a dolgot magamra. Végül Vác mellett döntöttünk. Meg is beszéltük a találkozót, és végre elérkezett a "nagy" nap. 


ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES TÖRTÉNET IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál