2012. augusztus 30., csütörtök

Megvalósult képzelet 3.(...)

Mindig nagyon érzékeny volt mindenhol kielégülés után. Megfogta a kezeimet, és lassan kihúzta ujjaimat a hüvelyéből. Lecsúsztam és végig csókolva testét közelítettem a tárt kelyhéhez.
- Ne.. Ne most. Most túl érzékeny vagyok ott. Kérlek, adj nekem egy kis időt, hogy lecsituljak. - mondta Bi.
 Nagyon akartam nyalni őt, minden cseppjét a nedvének fel akartam nyalni, de tudtam, hogy ilyenkor nem bírja az érintést. Kis időnek el kell telnie mire ismét izgathatóvá válik. Lassan lecsúsztam a lábaihoz. Kezembe vettem a formás kis lábfejét masszíroztam, majd egyenként megcsókoltam a lábujjait, bokáját.


ELKÖLTÖZTÜNK!

A TELJES NOVELLÁT IDE KATTINTVA OLVASHATOD!

...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Licitbazár - online aukciós portál